Debat de presentació: “La transformació digital de la universitat: reptes, mites i incerteses”

El proper dijous dia 17 d’Octubre de 2019 es realitzarà el debat La transformació digital a la universitat: reptes, mites i incerteses, moderat pel Professor dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació i Director Acadèmic del Postgrau en Lideratge i Gestió de Centres Educatius Josep M. Duart de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Amb el debat arrenca la presentació del llibre Reiniciando la universidad. Buscando un modelo de universidad en tiempos digitales editat per Linda Castañeda i Neil Selwyn, amb pròleg de Josep M. Duart i on intervendran els experts en innovació educativa Begoña Gros, Jordi Adell, Joan Ferrés, Álvaro H. Galvis i la mateixa Linda Castañeda.

El llibre forma part de la col·lecció OuterEDU editada per Editorial UOC (UOC Media Publishing) i dirigida per Xavier Mas (eLearn Center, UOC), Doctor en Educació i societat per la Universitat de Barcelona. Aquesta col·lecció té per objectiu publicar textos d’opinió fonamentada amb caràcter exploratori, propositiu i innovador sobre el món de l’educació, creats per experts procedents tant del món acadèmic com professional.

L’esdeveniment tindrà lloc al Fòrum de la FNAC de l’Illa Diagonal a Barcelona (Av. Diagonal, 557) a les 19:00 h.