Debat de presentació: “Més enllà dels murs de l’aula: la narrativa transmèdia i les noves formes d’aprendre en la societat digital”

El proper dijous dia 28 de Novembre de 2019 es realitzarà el debat Més enllà dels murs de l’aula: la narrativa transmèdia i les noves formes d’aprendre en la societat digital, moderat per Xavier Mas (eLearn Center, Universitat Oberta de Catalunya), Doctor en Educació i societat per la Universitat de Barcelona. L’esdeveniment tindrà lloc al Fòrum de la FNAC de l’Illa Diagonal a Barcelona (Av. Diagonal, 557) a les 19:00 h.

Amb el debat arrenca la presentació del llibre La guerra de los mundos. La narrativa transmedia en educación escrit per Núria Molas Castells, Llicenciada en Pedagogia, Máster en Ensenyament i Aprenentatge en entorns digitals i Doctora en Educació i societat per la Universitat de Barcelona. Al debat hi intervendran els experts en comunicació i educació en la societat digital Xavier Aragay, Coral Regí i Silvia Caballeria entre d’altres.

El llibre forma part de la col·lecció OuterEDU editada per Editorial UOC (UOC Media Publishing) i dirigida per Xavier Mas. Aquesta col·lecció té per objectiu publicar textos d’opinió fonamentada amb caràcter exploratori, propositiu i innovador sobre el món de l’educació, creats per experts procedents tant del món acadèmic com professional.