La Reina Roja. Engeguem un viatge pel món de la singularitat educativa i els canvis en l’aprenentatge

Des de l’eLearn Center de la UOC i sota el nom de La Reina Roja, engeguem un viatge pel món de la singularitat educativa i els canvis en l’aprenentatge. En Lluís Pastor, director de l’eLC ha estat l’impulsor d’aquesta iniciativa, on l’equip de Recerca i Anàlisi de Tendències de l’eLC, dirigit per Guillem Garcia Brustenga, ha estat l’encarregat de la producció i els continguts de la sèrie amb la col·laboració de la productora Giny.

Aquest projecte audiovisual es composa de deu capítols que s’aniran trobant disponibles a la plataforma La Reina Roja. El seu objectiu és donar a conèixer experiències educatives innovadores d’arreu del món, així com reflexionar sobre l’aprenentatge amb experts nacionals i internacionals. Els protagonistes seran les institucions i els professionals que treballen pel canvi i la innovació, incloent-hi alguns alumnes. D’entre els centres es troben  la Western Governors University (Utah), la Universitat Minerva (San Francisco) o les escoles pertanyents a la xarxa Ashoka, com el Centro de Formación Padre Piquer (Madrid) o l’Escola Sadako (Barcelona), entre moltes altres.

El dimecres 3 d’abril es produirà el llençament del primer capítol de La Reina Roja. Si voleu estar informats de la disrupció en educació, no us ho podeu perdre!