La Universitat del Futur. Intel·ligència Artificial a l’Educació

Una xerrada entre el Dr. Wayne Holmes i Guillem Garcia Brustenga

29/03/2019

El passat 29 de març de 2019 a la UOC, dins el marc de la reunió de la Task Force d’ Intel·ligència Artificial d’ EADTU, vam voler aprofitar la presència de Wayne Holmes, per fer i enregistrar una conversa. En aquesta trobada informal a l’edifici del 22@ de la UOC, vam parlar d’ Intel·ligència Artificial, assistents personals i la universitat del futur.

El Dr. Holmes és professor  especialitzat en Ciències de l’Educació i Innovació, a l’Institute of Educational Technology a The Open University, on investiga sobre Intel·ligència Artificial a l’Educació. La seva recerca està centrada en l’aplicació de la Intel·ligència Artificial a l’educació (AIED), com aquesta pot millorar l’aprenentatge, i com podem assegurar que la seva aplicació sigui social i èticament responsable.

Son temes apassionants i que personalment m’interessen molt en aquests moments, així que conèixer en Wayne Holmes, mantenir amb ell aquesta conversa i compartir punts de vista va ser força interessant i enriquidor. Us deixem a continuació el vídeo de la xerrada.

⇒@wayneholmes

⇒@txerdiakov

Guillem Garcia Brustenga on Twitter
Guillem Garcia Brustenga
Guillem Garcia Brustenga is Director of Trend Spotting and Analysis in the eLC of the UOC. Senior Telecommunications Engineer by the Universitat Politècnica de Catalunya (1997) he holds a Master's degree in Multimedia and both postgraduate degrees in Business Administration and Project Management.
He has been involved in the management of several UOC technology projects in innovation areas related to the Internet as a facilitator of the University's educational innovation from the eLearn Center. He is currently looking for creative solutions to boost the translational research on e-Learning in the UOC and solutions to reinvent the concept of Research Center in a virtual environment. He is interested in innovation models and strategies, in the digital transformation of companies, in arising opportunities and in the effect that technology has -and the exponential growth it causes- on individuals, society, the labour market and education.