Reporter/a per a la documentació audiovisual del procés de transformació de la Universitat

Extra! extra! Es requereix reporter/a audiovisual urgentment per a cobrir el procés de transformació de la universitat!

Busquem estudiants de Comunicació Audiovisual, Producció Audiovisual, Realització o similars, de la UOC  o d’altres universitats, que vulguin fer pràctiques a l’eLearn Center de la UOC i que comptin amb el següent bagatge:

• Coneixements de gravació, edició i muntatge de continguts audiovisuals.
  • Nocions d’Adobe Premiere i After Effects, storytelling i guionització.
  • Competències tècniques en gravació i edició audiovisual.

Trobareu tota la informació dins el següent document en PDF:

Reporter per a la documentació audiovisual del procés de transformació de la Universitat

⇒ Interessats han d’enviar CV a coopedu@uoc.edu amb l’assumpte “Reporter per a l’eLearn Center”

Foto d’Adil Ansari a Unsplash