Volem ser referents internacionals de recerca en e-Learning al món

El Director de l’eLearn Center, Lluís Pastor, explica en aquesta entrevista quins són els canvis que l’eLC vol introduir al món de l’aprenentatge en línia i com aquest s’ha d’adequar a les necessitats del món actual, altament tecnologitzat, i a les persones.

Sobre l’eLC

L’ eLC és l’equip d’experts del qual es dota la UOC per facilitar la recerca aplicada centrada en aprenentatge en línia,fomentar la innovació en aquest àmbit i transmetre a dins i a fora de la institució el valor de l’aprenentatge virtual com a element constitutiu de la identitat de la Universitat.

L’ eLC té quatre guies clau:

1. Immersió en l’aprenentatge 7×24 h
  2. Acompanyament a l’estudiant  0-24 h
  3. 100% de rendiment de l’estudiant
  4. Ø abandonament

Guies clau de l'eLearn Center

Missió
Liderar el canvi del model educatiu. Ser un motor de la recerca en e-learning al món.

Visió
Situar la UOC com a referència mundial en l’aprenentatge en línia.