La Dra. Sílvia Sivera ponent a la Universitat Catòlica de Cuenca

24 març, 2021

La intervenció es titula “Cap a una universitat líquida”

La directora del eLearn Center, la Dra. Silvia Sivera, participa demà dijous dia 25 en un webinar adreçat als professors de la Universitat Catòlica de Cuenca  (UCACUE). Amb aquest format la UCACUE d’Ecuador destina un espai on professionals porten a terme una conferència inspiradora. La Dra. Sivera farà una intervenció titulada “Cap a una universitat líquida”. Ricardo Llorente psicòleg especialitzat en Psicologia Positiva i la Dra. Mònica Sánchez, de la Universitat Autònoma de Tamaulipas (México) l’acompanyaran amb sengles ponencies “Optimisme i alegria a l’aula” i “Tecnologia i innovació. Els reptes i desafiaments de l’Educació Superior cap a una modalitat híbrida”.

Cartell del webinar de la UCACUE en el que participa la Dra. Silvia Sivera, directora de l’eLearn Center de la UOC

La UOC asesora la UCACUE en su proceso de transformación digital

La Universidad Católica de Cuenca de Ecuador trabaja, desde el año 2019, en un proyecto de transformación digital de su universidad. Desde la Jefatura de Otras Modalidades de Estudios, apuestan por una educación cien por cien online y cuentan con el acompañamiento de la UOC, a través de un proceso de asesoría. Se trabaja desde la reflexión estratégica institucional, la definición del modelo formativo, organizativo y de servicios. La UCACUE inicia este mes de abril sus primeras siete carreras en la modalidad online.

L'eLearning Innovation Center (eLinC) impulsa l'evolució del nostre model educatiu a través d'innovacions en l'aprenentatge.