El futur de l’educació digital: entre utopies i distopies

12 febrer, 2018

En un escenari futur podria ser que totes les decisions docents s’automatitzessin. Podem formar a éssers lliures en base al control del comportament? Ho podem quantificar tot?

La utopia no és quelcom que existeixi prèviament. S’hi arriba a través del treball i dels esforços propis, i pels nostres anhels de viure i de fer un món millor. El món educatiu ha de lluitar perquè així sigui.

Xavier Mas, director de la Col·lecció Outer Edu i Núria Riquelme, periodista, durant la presentació.

Amb motiu de la presentació, el passat dia 17 de gener de 2018 de la col·lecció outerEDU celebrada a l’Auditori de la FNAC (el Triangle) de Barcelona, el nostre company Marc Fuertes ha escrit una ressenya al seu blog. Per a més informació cliqueu aquí i llegiu el post sencer.

Marc Fuertes Alpiste és Llicenciat en Pedagogia i Doctor en “Multimèdia educativa” per la Universitat de Barcelona. Està especialitzat en l’estudi de tecnologies digitals per la millora de processos d’ensenyament i aprenentatge. És tècnic de gestió de recerca i anàlisi de tendències e-learning a l’eLearn Center de la Universitat Oberta de Catalunya, professor associat de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona i investigador del Grup de Recerca Ensenyament i Aprenentatge Virtual (GREAV UB).

Investigador de l'eLearn Center de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Investigador i professor de la Universitat de Barcelona.