La Reina Roja. Engeguem un viatge pel món de la singularitat educativa i els canvis en l’aprenentatge

27 març, 2019

Des de l’eLearn Center de la UOC i sota el nom de La Reina Roja, engeguem un viatge pel món de la singularitat educativa i els canvis en l’aprenentatge. En Lluís Pastor, director de l’eLC ha estat l’impulsor d’aquesta iniciativa, on l’equip de Recerca i Anàlisi de Tendències de l’eLC, dirigit per Guillem Garcia Brustenga, ha estat l’encarregat de la producció i els continguts de la sèrie amb la col·laboració de la productora Giny.

Aquest projecte audiovisual es composa de deu capítols que s’aniran trobant disponibles a la plataforma La Reina Roja. El seu objectiu és donar a conèixer experiències educatives innovadores d’arreu del món, així com reflexionar sobre l’aprenentatge amb experts nacionals i internacionals. Els protagonistes seran les institucions i els professionals que treballen pel canvi i la innovació, incloent-hi alguns alumnes. D’entre els centres es troben  la Western Governors University (Utah), la Universitat Minerva (San Francisco) o les escoles pertanyents a la xarxa Ashoka, com el Centro de Formación Padre Piquer (Madrid) o l’Escola Sadako (Barcelona), entre moltes altres.

El dimecres 3 d’abril es produirà el llençament del primer capítol de La Reina Roja. Si voleu estar informats de la disrupció en educació, no us ho podeu perdre!

L'eLearning Innovation Center (eLinC) impulsa l'evolució del nostre model educatiu a través d'innovacions en l'aprenentatge.