La Universitat del Futur. Intel·ligència Artificial a l’Educació

11 novembre, 2019

Una xerrada entre el Dr. Wayne Holmes i Guillem Garcia Brustenga

29/03/2019

El passat 29 de març de 2019 a la UOC, dins el marc de la reunió de la Task Force d’ Intel·ligència Artificial d’ EADTU, vam voler aprofitar la presència de Wayne Holmes, per fer i enregistrar una conversa. En aquesta trobada informal a l’edifici del 22@ de la UOC, vam parlar d’ Intel·ligència Artificial, assistents personals i la universitat del futur.

El Dr. Holmes és professor  especialitzat en Ciències de l’Educació i Innovació, a l’Institute of Educational Technology a The Open University, on investiga sobre Intel·ligència Artificial a l’Educació. La seva recerca està centrada en l’aplicació de la Intel·ligència Artificial a l’educació (AIED), com aquesta pot millorar l’aprenentatge, i com podem assegurar que la seva aplicació sigui social i èticament responsable.

Son temes apassionants i que personalment m’interessen molt en aquests moments, així que conèixer en Wayne Holmes, mantenir amb ell aquesta conversa i compartir punts de vista va ser força interessant i enriquidor. Us deixem a continuació el vídeo de la xerrada.

⇒@wayneholmes

⇒@txerdiakov

Guillem Garcia Brustenga és expert en detecció i anàlisi de tendències a l'eLearning Innovation Center (eLinC) de la UOC. Enginyer de telecomunicacions sènior de la Universitat Politècnica de Catalunya (1997), té un màster a Multimèdia i dos postgraus en Administració d'Empreses i Direcció de Projectes. Ha participat en la gestió de diversos projectes tecnològics de la UOC a àrees d'innovació relacionades amb Internet com a facilitador de la innovació educativa de la universitat des de l'eLinC. Està interessat en models i estratègies d'innovació, transformació digital de les empreses, oportunitats emergents i el seu efecte a la tecnologia –i el creixement exponencial que provoca– a les persones, la societat, el mercat laboral i l'educació.