XI Simposi Internacional CIDUI 2020. Reptes dels models híbrids

XI SIMPOSI INTERNACIONAL CIDUI 2020 (Online)

L’educació superior en la societat del coneixement:
reptes dels models híbrids

1 i 2 de juliol de 2020

El CIDUI amb els seus 20 anys d’història com a espai i àgora per a la innovació docent àmpliament reconegut pel nostre sistema universitari pretén donar veu a docents de tot el món per compartir i amplificar les estratègies i conclusions extrets durant aquests darrers mesos de confinament, analitzant la vivència pròpia i internacional, iniciant així una reflexió transformadora a mig-llarg termini.

Sota aquesta premissa, proposa la realització d’un Simposi Internacional els dies 1 i 2 de juliol amb el títol “L’educació superior en la societat del coneixement: reptes dels models híbrids”, on debatre i analitzar les potencialitats de les formacions híbrides a través de l’experiència acumulada internacionalment arran d’aquesta crisi sanitària mundial, per contribuir a resoldre els reptes presents i futurs plantejats a les institucions d’educació superior en el marc de la societat del coneixement.

Aquest Simposi Internacional convida a participar els equips docents, els equips de govern, els equips d’administració i gestió i el propi alumnat, donat que s’han generat noves realitats en totes les dimensions del sistema universitari.

Inscripció gratuïta i oberta a a tothom fent click aquí

Segueix totes les novetats del Simposi Internacional  #CIDUIvirtual a través del compte de Twitter @CIDUI_congress

6 thoughts on “XI Simposi Internacional CIDUI 2020. Reptes dels models híbrids”

1. Pingback: salerolexcopies.com